Εδώ θα βρεις επιπλέον υλικό από το μάθημά μας.

Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Το καλοκαίρι μου από Γρηγόρη Κ.

                                                               Το καλοκαίρι μου                                      από Γρηγόρη Κ.



                           Φέτος το καλοκαίρι πήγαμε στο χωριό του μπαμπά μου στην Οινόη, το οποίο έχει πολύ πράσινο και αμπέλια. Η περιοχή είναι γνωστή για την παραγωγή κρασιού και άλλων προϊόντων όπως, γιαούρτι και τυρί. Για το λόγο αυτό ονομάζεται Οινόη.

                           Στο εξοχικό μας πριν λίγα χρόνια έμεναν παλιά ο παππούς και η γιαγιά μου.
Τις φετινές καλοκαιρινές διακοπές τις ονειρευόμουν πριν τελειώσει το σχολείο. Δίπλα στο χωριό σε κοντινή απόσταση βρίσκονται τα Βίλλια που έχει πολλές ταβέρνες, λίγα ξενοδοχεία, στενούς δρόμους  και στην κεντρική πλατεία βρίσκεται η εκκλησία Αγία Τριάδα. Έξω από τα Βίλλια μέσα στα πλατάνια υπάρχουν πηγές με κρύο νερό.

                          Μέτα τα Βίλλια, ακολουθώντας το δρόμο φτάνουμε στο Πόρτο Γερμενό και στη Ψάθα, τα οποία βρίσκονται κοντά στη θάλασσα.  Εμείς πηγαίνουμε για μπάνιο κάθε μέρα στη Ψάθα και περνάμε υπέροχα.  Έκανα αγώνες κολύμβησης με τη μαμά μου. Ο μπαμπάς μου πήγαινε βαθιά στη θάλασσα και εγώ προσπαθούσα να τον φτάσω.  Μερικές φόρες παίζαμε ρακέτες.

                          Τα απογεύματα στο σπίτι έπαιζα με τα κουνελάκια μου τον Κίκο και τη Γιώτα, καθώς και με το χάμστερ μου. Τα βράδια έπαιζα μπάλα στο γήπεδο του χωριού.

                         Έμεινα ικανοποιημένος από τη γιορτή της σαρδέλας που γίνεται κάθε χρόνο αρχές Αυγούστου στο  Πόρτο Γερμενό. Στο χωριό μου στα μέσα Σεπτεμβρίου γίνεται η γιορτή του κρασιού.

                         Φέτος πέρασα υπέροχα, ξέγνοιαστα. Το καλοκαίρι είναι υπέροχο και εύχομαι να ξαναπεράσω έτσι και του χρόνου.      
               





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου