Εδώ θα βρεις επιπλέον υλικό από το μάθημά μας.

Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ - Αναστασία Παπαδοπούλου

Τις διακοπές μου τις πέρασα στο εξοχικό μας στον Ασσο. Είναι ένα παραθαλάσσιο χωριό έξω από την Κόρινθο και έμεινα εκεί δύο μήνες. Πήγαινα κάθε μέρα για μπάνιο το πρωί και στην παιδική χαρά το απόγευμα. Συνάντησα παλιούς φίλους και φίλες, αλλά γνώρισα και καινούργιους. Στο χωριό αυτό πηγαίνω από τότε που ήμουνα μωρό και περνάω τέλεια κάθε καλοκαίρι.
Για λίγες μέρες φύγαμε από τον Ασσο και πήγαμε στην Καρδαμύλη. Η Καρδαμύλη βρίσκεται νότια στην Πελοπόννησο, στο νομό Μεσσηνίας.
Η διαδρομή μέχρι εκεί είναι πολύ όμορφη και δεν σταματούσα να κοιτάζω έξω από το παράθυρο. Ηταν μαγευτικά.
Οταν φτάσαμε διαπίστωσα ότι το χωριό έχει πολλούς παλιούς πύργους και από ότι μάθαμε είναι εκεί από την διάρκεια της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας και του Μεσαίωνα. Επίσης μάθαμε ότι το όνομα "Καρδαμύλη" αναφέρεται για πρώτη φορά στα χρόνια του Ομήρου και συγκεκριμένα στην Ιλιάδα.
Στο ξενοδοχείο που μέναμε υπήρχαν δύο μικρά γατάκια μαζί με την μαμά τους. Ηταν πολύ γλυκά!
Βέβαια στο χωριό είχε πάρα πολλές γάτες. Δεν έχω ξαναδεί τόσες πολλές γάτες μαζεμένες! Σκύλους είδαμε μόνο δύο.
Κάθε μέρα πηγαίναμε για μπάνιο σε δύο παραλίες, στην Στούπα και στην Καλογριά. Εμένα μου άρεσε περισσότερο η παραλία της Καλογριάς, γιατί είχε άμμο, ρηχά νερά και βρήκα πολλά κοχύλια.
Τα βράδυα πηγαίναμε για βόλτα στην Στούπα και εκεί γνώρισα ένα περίεργο "φίλο". Ηταν ένας παπαγάλος με μπλε και κίτρινα φτερά.΄Εβγαζε περίεργους ήχους και έκανε περίεργες κινήσεις.
Στην Καρδαμύλη μου έκανε εντύπωση ότι είχε πολλούς ξένους επισκέπτες και λίγους Ελληνες. Ακουγες πιο πολύ άλλες ξένες γλώσσες και λιγότερο ελληνικά.
Πραγματικά πέρασα πολύ όμορφα και ευχαρίστησα τους γονείς μου που κανόνισαν αυτή την εκδρομή. Εύχομαι να μπορούμε και του χρόνου να πάμε διακοπές κάπου, γιατί μου αρέσει να βλέπω νέα μέρη.

Υ.Γ. Θα προσπαθήσω να ανεβάσω μερικές φωτογραφίες κάποια στιγμή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου