Εδώ θα βρεις επιπλέον υλικό από το μάθημά μας.

Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

Το σχολείο μας !!!


 

Το σχολείο μας ! Γράψε ένα σχόλιο αν θέλεις.

Μια παλιά μαθήτρια, η κα Μαρία Σακελλία, γράφει για το 5ο Δημοτικό:

...κι εμείς γράψαμε...



Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012
« Γράφω για το σχολείο μου»
 Το σχολείο μου είναι το 5ο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου και βρίσκεται στην οδό Ξάνθης, στον αριθμό 48.
   Είναι μεγάλο, διώροφο, με πολλά παράθυρα και πολύχρωμες κουρτίνες. Είναι άσπρο και κίτρινο και στην κορφή του ανεμίζει η ελληνική σημαία.
    Είναι φτιαγμένο με κομμάτια τσιμέντο που ενώνονται με δοκάρια.
    Η αυλή έχει πολλά παρτέρια με δεντράκια και άλλα φυτά. Εκεί είναι το νηπιαγωγείο με την αμμοδόχο. Το σχολείο μου έχει δύο προαύλια. Στο μπροστινό παίζουν οι μικρές τάξεις, ενώ πίσω που είναι τα γήπεδα, οι μεγάλες.
   Έχει δώδεκα αίθουσες. Στο ισόγειο είναι η πρώτη τάξη και η αίθουσα τελετών.  Στον α’ όροφο είναι η Β’, η Γ’ και η τάξη μου. Το Δ1’. Στον β’ όροφο είναι το Δ2’, οι Ε’ και ΣΤ’ τάξη.
         Το σημερινό κτήριο κατασκευάστηκε το 1981. Το σχολείο ιδρύθηκε το 1965 και λειτουργούσε σε νοικιασμένα σπίτια ή μαγαζιά. Το κυρίως κτήριο βρισκόταν στη γωνία των οδών Ηλείας και Πλαστήρα.
   Τότε η περιοχή ήταν χωράφια με σταύλους, ζώα και δέντρα . Τα παιδιά έπαιζαν εκεί ένα σωρό παιχνίδια.       
      Αισθάνομαι πολύ ωραία που έμαθα για το σχολείο μου.
Το αγαπώ γιατί εκεί μαθαίνω τόσα όμορφα πράγματα.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου