Ιστορία κεφ. 6 Τα πολιτεύματα
Μαθαίνω τι είναι το κάθε πολίτευμα και πως εξελίχθηκαν από τη βασιλεία στη δημοκρατία.
Γραπτά οι δυο ασκήσεις του βιβλίου και οι ασκήσεις 2-3 στο εργασιών.
Ακόμα: Τα αγόρια βρίσκουν πληροφορίες (μια παράγραφο) για τον Περίανδρο, τύραννο της Κορίνθου και τα κορίτσια λίγα ιστορικά στοιχεία για την Διώρυγα της Κορίνθου.
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ και ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ.
Μαθαίνω τι είναι το κάθε πολίτευμα και πως εξελίχθηκαν από τη βασιλεία στη δημοκρατία.
Γραπτά οι δυο ασκήσεις του βιβλίου και οι ασκήσεις 2-3 στο εργασιών.
Ακόμα: Τα αγόρια βρίσκουν πληροφορίες (μια παράγραφο) για τον Περίανδρο, τύραννο της Κορίνθου και τα κορίτσια λίγα ιστορικά στοιχεία για την Διώρυγα της Κορίνθου.
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ και ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ.
Πολιτεύματα στην αρχαϊκή Ελλάδα
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, Κεφάλαιο 10: Λύνω τα προβλήματα :
1. Λύνω με δύο τρόπους τα παρακάτω προβλήματα:
α. Ένα σχολείο έχει 15 αίθουσες διδασκαλίας. Κάθε αίθουσα έχει 4 παράθυρα
και κάθε παράθυρο έχει 6 τζάμια. Πόσα τζάμια έχει το
σχολείο;
β. Το σχολείο λειτουργεί 5 μέρες την εβδομάδα. Κάθε ημέρα λειτουργεί 6
ώρες. Πόσες ώρες μένουν τα παιδιά στο σχολείο σε ένα διδακτικό έτος; ( 1
διδακτικό έτος διαρκεί 36 εβδομάδες).
γ. Οι μαθητές του σχολείου μπήκαν σε 4 λεωφορεία, για να πάνε ημερήσια εκδρομή.
Σε κάθε λεωφορείο μπήκαν 48 μαθητές. Κάθε μαθητής πλήρωσε εισιτήριο 8€ . Πόσα
χρήματα πλήρωσαν όλοι οι μαθητές;
Εξάσκηση στους πολλαπλασιασμούς κάθετα (κόκκινο τετράδιο).
Εξάσκηση στους πολλαπλασιασμούς κάθετα (κόκκινο τετράδιο).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου