Εδώ θα βρεις επιπλέον υλικό από το μάθημά μας.

Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

Μαθήματα 19/11/12

Γλώσσα: Διαβάζω καλά τη σελ. 89 για τα είδη προτάσεων.
Γράφω, 3 προτάσεις, μια απλή, μια σύνθετη και μια επαυξημένη με κάθε ένα από τα ρήματα:
"μαθαίνω, βοηθάω, γυρίζω"
Μαθηματικά: Ασκήσεις 6-7 στο 10 κεφ. του τετρ. εργασιών

Γράφω καθαρά με ωραία γράμματα μια επιστολή, παρουσιάζοντας τον εαυτό μου, για να τη στείλουμε στους μαθητές της Ε3' τάξης, του Δημοτικού σχολείου Λακατάμειας Λευκωσίας στην Κύπρο.
Γράφω ημερομηνία και χαιρετισμό.
Ενδεικτικά απαντώ στις ερωτήσεις:
Ποιος είμαι; πού μένω;
πώς φαίνομαι;
τα ενδιαφέροντά μου
τα προτερήματά μου
Μου αρέσει να έχω φίλους; γιατί;
Αγαπημένα βιβλία, μουσική κ.α.
Αγαπημένα πράγματα και ότι άλλο θέλω.

Στολίζω όπως μου αρέσει το φύλλο χαρτιού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου