Εδώ θα βρεις επιπλέον υλικό από το μάθημά μας.

Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2015

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ Α΄ΤΡΙΜΗΝΟΥ

Την Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου και ώρα 13.20΄,  θα μπορούν να έρθουν οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών για να πάρουν τη βαθμολογία του Α΄τριμήνου.


Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΑΣ 14 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015



ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Τετράδιο εργασιών μάθημα 16 σελίδα 11 οι ασκήσεις ε, στ, ζ.


ΦΥΣΙΚΗ  : Τετράδιο εργασιών σελίδα 47 οι ασκήσεις 1 και 2..




ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 16 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΧΟΛΕΙΟ.......
ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ!!!!!!
ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ!!!!

Ο Άγιος Ελευθέριος - 15 Δεκεμβρίου



Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2015

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ 11 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015



ΓΛΩΣΣΑ: Βιβλίο μαθητή σελίδα 80 γράφουμε στο τετράδιο παράδοσης την μελισσούλα . Επίσης κάνουμε την άσκηση 3. Βρίσκουμε μια μαντινάδα για την φιλία.
Γραμματική σελίδα 13 γράφουμε στο τετράδιο παράδοσης αυτά που έχουμε υπογραμμίσει. Σελίδα 115 μαθαίνουμε το κουτάκι( Γ΄ πρόσωπο ) .
 
ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΦΕΡΝΟΥΜΕ  ΤΟ Β' ΤΕΥΧΟΣ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ ΣΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ
 
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Βιβλίο μαθητή βρίσκουμε τα σχήματα του κεφαλαίου 16 τα κόβουμε και τα χρησιμοποιούμε στην σελίδα 46 για να βρούμε την πρώτη άσκηση. Επίσης σελίδα 47 γράφουμε το συμπέρασμα στο τετράδιο παράδοση. Τετράδιο εργασιών σελίδα 10 την άσκηση δ. Στο τετράδιο μαθηματικών λύνουμε τους 4 πολλαπλασιασμούς.
 
Την Δευτέρα αντί για Γλώσσα φέρνουμε Φυσική. 
 
Την Πέμπτη 17-12-2015 στις 13:20 παίρνουμε βαθμούς!!!
 
ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!
 
ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ!!!! 
 


 


 

Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΗΣ 9 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015



ΓΛΩΣΣΑ: Τετράδιο εργασιών σελίδα 50 γράφουμε στο τετράδιο παράδοσης    " Παρώνυμα είναι λέξεις..."και όλη η σελίδα από εκεί και κάτω. Στην ίδια σελίδα κάνουμε την άσκηση 7 και τις λέξεις ορθογραφία. Σελίδα 52 κάνουμε την άσκηση 8.


ΙΣΤΟΡΙΑ : Βιβλίο μαθητή σελίδα 34 διαβάζουμε 2 φορές δεν το μαθαίνουμε " Το παλάτι, ο Ιππόδρομος και οι Δήμοι ".
Τετράδιο εργασιών σελίδα 13 οι ασκήσεις 1 και 4.


ΦΥΣΙΚΗ: Τετράδιο εργασιών σελίδα 44 οι εργασίες 1και 2.


ΑΓΓΛΙΚΑ: Βιβλίο μαθητή σελίδα 53 κάνουμε την άσκηση "E"


ΓΑΛΛΙΚΑ: Βιβλίο μαθητή σελίδα 22 τον πρώτο διάλογο αντιγραφή 2 φορές. Σελίδα 23 μαθαίνω απ έξω τους αριθμούς.

ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΦΥΣΙΚΗ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ..

ΑΥΡΙΟ ΠΕΜΠΤΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΧΟΛΕΙΟ




ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ!!!!!!!
ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ!!!  

Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2015

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΡΙΤΗΣ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015



ΓΛΩΣΣΑ: Τετράδιο Εργασιών σελίδα 48 γράφουμε στο τετράδιο παράδοσης "Ομώνυμα είναι λέξεις ..." και γράφουμε τον κανόνα της σελίδας και τα παραδείγματα. Σελίδα 49 η άσκηση 6  μόνο τις λέξεις ορθογραφία και λύνουμε την άσκηση.


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Λύνουμε το φυλλάδιο των μαθηματικών.


ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ : Βιβλίο μαθητή από σελίδα 32 έως 47 διαβάζουμε πολύ καλά αυτά που έχουμε υπογραμμίσει ως τώρα γιατί θα γράψουμε τεστ σε αυτά την Δευτέρα. Μερικές ασκήσεις που θα υπάρχουν στο τεστ είναι: " Σωστό ή Λάθος", " Σε έναν χάρτη να βρούμε που είναι ο κόλπος.. που είναι το ακρωτήριο.. " Κείμενο με κενά και θα πρέπει να τα συμπληρώσουμε" Αντιστοίχηση ", και άλλα.


ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ: Σελίδα 18 η άσκηση 2 και γράφουμε το κουτάκι σελίδα 19, όσοι μπορούν το μαθαίνουν απ έξω .


ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ!!!!!

Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2015

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΑΣ 7 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015



ΓΛΩΣΣΑ: Βιβλίο μαθητή σελίδα 78 ορθογραφία από ( Την πήρε στα χέρια της έως Ο Δημήτρης μπήκε μέσα...  Επίσης στο τετράδιο παράδοσης βάζω τίτλο << Ευθύς λόγος- πλάγιος >> και γράφω τα λόγια της μελισσούλας. Σελίδα 79 η άσκηση 2. Τετράδιο εργασιών σελίδα 44 η άσκηση 2.


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Στο τετράδιό μας λύνουμε τα δύο προβλήματα που γράψαμε.


ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: Σελίδα 29 διαβάζω το μάθημα ( Ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ: ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΜΑΡΤΥΡΑΣ ). Σελίδα 30 από την άσκηση 1 το Β. Σελίδα 31 οι ασκήσεις 2,3. Επίσης διαβάζουμε το παράθεμα.


ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ: Βιβλίο μαθητή σελίδα 45 διαβάζουμε αυτά που υπογραμμίσαμε. και μαθαίνουμε απ έξω τις μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας. Επίσης μαθαίνω τις πόλεις και τα επίνεια.


ΑΓΓΛΙΚΑ: Βιβλίο μαθητή σελίδα 51 η άσκηση C.


ΓΑΛΛΙΚΑ: Τετράδιο εργασιών( φυλλάδιο ) σελίδα14 συνεχίζω την άσκηση 2



ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ!!!!!!!!





 

Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2015

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ 4 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015



ΙΣΤΟΡΙΑ : Βιβλίο Μαθητή σελίδα 31, 32 διαβάζω και μαθαίνω το μάθημα ( Η αυτοκρατορία χωρίζεται σε Ανατολική και Δυτική ). 


ΦΥΣΙΚΗ : Βιβλίο Μαθητή σελίδα 26, 27 διαβάζω και μαθαίνω το μάθημα ( Η ενέργεια στην καθημερινή ζωή ).



ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!
 
ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ!!!!

Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΕΜΠΤΗΣ 3 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015



ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: στο τετράδιο μαθηματικών κάνω τις ασκήσεις με τα κλάσματα. Αύριο θα γράψουμε στο τετράδιο εξέτασης ένα μικρό τεστ σε αυτά. Τα διαβάζω πολύ καλά.


ΓΛΩΣΣΑ: διαβάζω τους συνδέσμους και τους μαθαίνω απ έξω γιατί αύριο θα τους γράψουμε τεστ


ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: αύριο φέρνουμε όλοι τις κάρτες των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Τις γράφουμε στα Αγγλικά και στα Ελληνικά. Χρησιμοποιούμε και τις ευχές που γράψαμε στο πρόχειρο.


                                        ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2015

Christmas cards project

 Το ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning επιστρέφει.

Christmas cards project

Φτιάχνουμε χριστουγεννιάτικες κάρτες. Τις στέλνουμε σε 22 άλλα σχολεία της Ευρώπης.
Περιμένουμε να λάβουμε και τις δικές τους κάρτες.

 Οι συνεργάτες μας είναι οι δάσκαλοι από ...

Laura Rovira - Castelló SPAIN

Maria Härter - Hildburghausen GERMANY

Mme Blanchard Jessica  Montmort-Lucy FRANCE

Prof.ssa Marialuisa Bottani  Offanengo (CR) ITALIA

Lenka Matejková -Banská Bystrica-  SLOVAKIA

Dalyte Urboniene - Kaunas- LITHUANIA

Marianna Stephanou - Lemesos - CYPRUS

Stéphane Berthellier - RUE- FRANCE

Inci Gündoğan Karahan- Ortaokulu -TURKEY

Katarzyna Andrychowska - Warszawa - POLAND

 Iwona Stasiak - Stalowa Wola -POLAND

Esra DEMİRKOL -TEKİRDAĞ - TURKEY

Aysun Çifçi - İZMİR - TURKEY

Ksenija Laisic Miletic - Despotovac- SERBIA

 Snezana Stojanova -  BITOLA- FYROM

Silvia Crivellari-  TORINO -ITALY

Beata Sobiech - Serock - POLAND 


Betül Özaksun Erbaş - Kocaeli -TURKEY

Άγιοι Απόστολοι

Ξέρετε μήπως τά ὀνόματα τῶν ἁγίων Ἀποστόλων;

Νά κάνουμε μία προσπάθεια νά τά μάθουμε; Μά θά μοῦ πεῖτε γιά ποιό λόγο;

Μέ κίνδυνο τῆς ζωῆς τους, ἄφησαν οἰκογένεια, δουλειά, πατρίδα, καί περπάτησαν σέ ὅλες τίς γνωστές ἠπείρους.
 Χωρίς συγκοινωνίες, ἐθνικά ὁδικά δίκτυα, διεθνῆ ἀεροπορικά δρομολόγια, μέσα ἀπό ζοῦγκλες καί ἐρήμους ἔφτασαν μέχρι καί σέ ἄγριες φυλές, γιά νά κηρύξουν τόν Χριστό.
 Οἱ περισσότεροι μαρτύρησαν-θυσιάστηκαν γιά τήν ἀγάπη τοῦ Θεοῦ.
Γι’ αὐτό τούς ὀφείλουμε ἔνα μεγάλο εὐχαριστώ καί μιά προσευχή εὐγνωμοσύνης. 3 Τά ὀνόματά τους:
Ἀνδρέας,
 ὁ ἀδελφός τοῦ Σίμωνα Σίμων, στόν ὁποῖο ἔδωσε ἀργότερα ὁ Κύριος τό ὄνομα Πέτρος
 Ἰάκωβος, γιός τοῦ Ζεβεδαίου
 Ἰωάννης, γιός τοῦ Ζεβεδαίου,
Φίλιππος
 Βαρθολομαῖος ἤ Ναθαναήλ, πού τον εἶχε καλέσει κοντά στό Χριστό ὁ Φίλιππος
Ματθαῖος
 Θωμᾶς
 Ἰάκωβος, ὁ γιός τοῦ Ἀλφαίου
 Θαδδαῖος
 Σίμων ὁ Κανανίτης
Ἰούδας ὁ Ἰσκαριώτης, πού πρόδωσε τελικά τόν Διδάσκαλό του καί τήν θέση του τήν πῆρε ἀργότερα ὔστερα ἀπο ἐκλογή ὁ Ματθίας (Πράξ. α΄13-26)

Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015

Αναγωγή στην κλασματική μονάδα

τελικές - συμπερασματικές προτάσεις

Όταν προτείνουμε σε κάποιον κάτι ή τον προσκαλούμε κάπου ή απλά του μιλάμε για κάτι που κάνουμε στοχεύοντας κάπου, συχνά πρέπει να αναφέρουμε το σκοπό αυτής της πρόσκλησης, της πρότασης ή της ενέργειάς μας. Χρησιμοποιούμε λοιπόν τις αποτελεσματικές ή συμπερασματικές προτάσεις και τις τελικές προτάσεις
Οι τελικές προτάσεις αρχίζουν με το για να ή με το να και εκφράζουν σκοπό.
Π. χ. Σε προσκαλώ στο σπίτι μου για να δούμε τηλεόραση ή σε προσκαλώ στο σπίτι μου να δούμε τηλεόραση.
Οι τελικές προτάσεις πήραν την ονομασία τους από την αρχαία ελληνική λέξη "τέλος" που σημαίνει σκοπός
ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν πρέπει να μπερδεύεις τις τελικές προτάσεις που αρχίζουν με το να με τις προτάσεις που αρχίζουν επίσης με το να και είναι αντικείμενα ρημάτων.


Π. χ. μου είπε να φύγω(η πρόταση να φύγω δεν είναι τελική, γιατί δεν εκφράζει σκοπό. Είναι αντικείμενο του ρήματος είπε)
Ένας τρόπος για να τις ξεχωρίζουμε είναι να δοκιμάσουμε να βάλουμε στη θέση του να το για να.


Οι αποτελεσματικές ή συμπερασματικές αρχίζουν με το ώστε και εκφράζουν ένα σκοπό ή ένα συμπέρασμα. Π. χ. Έφυγα νωρίς, ώστε να προλάβω τον αγώνα.


Και οι δυο οι παραπάνω προτάσεις είναι εξαρτημένες προτάσεις και δε στέκονται μόνες τους στο λόγο.

 


ΠΩΣ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΈΝΑ ΓΡΑΜΜΑ;;