Εδώ θα βρεις επιπλέον υλικό από το μάθημά μας.
Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2015
Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΑΣ 14 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Τετράδιο εργασιών μάθημα 16 σελίδα 11 οι ασκήσεις ε, στ, ζ.
ΦΥΣΙΚΗ : Τετράδιο εργασιών σελίδα 47 οι ασκήσεις 1 και 2..
ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 16 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΧΟΛΕΙΟ.......
ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ!!!!!!
ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ!!!!
Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2015
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ 11 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015
ΓΛΩΣΣΑ: Βιβλίο μαθητή σελίδα 80 γράφουμε στο τετράδιο παράδοσης την μελισσούλα . Επίσης κάνουμε την άσκηση 3. Βρίσκουμε μια μαντινάδα για την φιλία.
Γραμματική σελίδα 13 γράφουμε στο τετράδιο παράδοσης αυτά που έχουμε υπογραμμίσει. Σελίδα 115 μαθαίνουμε το κουτάκι( Γ΄ πρόσωπο ) .
ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΟ Β' ΤΕΥΧΟΣ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ ΣΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Βιβλίο μαθητή βρίσκουμε τα σχήματα του κεφαλαίου 16 τα κόβουμε και τα χρησιμοποιούμε στην σελίδα 46 για να βρούμε την πρώτη άσκηση. Επίσης σελίδα 47 γράφουμε το συμπέρασμα στο τετράδιο παράδοση. Τετράδιο εργασιών σελίδα 10 την άσκηση δ. Στο τετράδιο μαθηματικών λύνουμε τους 4 πολλαπλασιασμούς.
Την Δευτέρα αντί για Γλώσσα φέρνουμε Φυσική.
Την Πέμπτη 17-12-2015 στις 13:20 παίρνουμε βαθμούς!!!
ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!
ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ!!!!
Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΗΣ 9 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015
ΓΛΩΣΣΑ: Τετράδιο εργασιών σελίδα 50 γράφουμε στο τετράδιο παράδοσης " Παρώνυμα είναι λέξεις..."και όλη η σελίδα από εκεί και κάτω. Στην ίδια σελίδα κάνουμε την άσκηση 7 και τις λέξεις ορθογραφία. Σελίδα 52 κάνουμε την άσκηση 8.
ΙΣΤΟΡΙΑ : Βιβλίο μαθητή σελίδα 34 διαβάζουμε 2 φορές δεν το μαθαίνουμε " Το παλάτι, ο Ιππόδρομος και οι Δήμοι ".
Τετράδιο εργασιών σελίδα 13 οι ασκήσεις 1 και 4.
ΦΥΣΙΚΗ: Τετράδιο εργασιών σελίδα 44 οι εργασίες 1και 2.
ΑΓΓΛΙΚΑ: Βιβλίο μαθητή σελίδα 53 κάνουμε την άσκηση "E"
ΓΑΛΛΙΚΑ: Βιβλίο μαθητή σελίδα 22 τον πρώτο διάλογο αντιγραφή 2 φορές. Σελίδα 23 μαθαίνω απ έξω τους αριθμούς.
ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΦΥΣΙΚΗ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ..
ΑΥΡΙΟ ΠΕΜΠΤΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ!!!!!!!
ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ!!!
Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2015
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΡΙΤΗΣ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015
ΓΛΩΣΣΑ: Τετράδιο Εργασιών σελίδα 48 γράφουμε στο τετράδιο παράδοσης "Ομώνυμα είναι λέξεις ..." και γράφουμε τον κανόνα της σελίδας και τα παραδείγματα. Σελίδα 49 η άσκηση 6 μόνο τις λέξεις ορθογραφία και λύνουμε την άσκηση.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Λύνουμε το φυλλάδιο των μαθηματικών.
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ : Βιβλίο μαθητή από σελίδα 32 έως 47 διαβάζουμε πολύ καλά αυτά που έχουμε υπογραμμίσει ως τώρα γιατί θα γράψουμε τεστ σε αυτά την Δευτέρα. Μερικές ασκήσεις που θα υπάρχουν στο τεστ είναι: " Σωστό ή Λάθος", " Σε έναν χάρτη να βρούμε που είναι ο κόλπος.. που είναι το ακρωτήριο.. " Κείμενο με κενά και θα πρέπει να τα συμπληρώσουμε" Αντιστοίχηση ", και άλλα.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ: Σελίδα 18 η άσκηση 2 και γράφουμε το κουτάκι σελίδα 19, όσοι μπορούν το μαθαίνουν απ έξω .
ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ!!!!!
Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2015
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΑΣ 7 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015
ΓΛΩΣΣΑ: Βιβλίο μαθητή σελίδα 78 ορθογραφία από ( Την πήρε στα χέρια της έως Ο Δημήτρης μπήκε μέσα... Επίσης στο τετράδιο παράδοσης βάζω τίτλο << Ευθύς λόγος- πλάγιος >> και γράφω τα λόγια της μελισσούλας. Σελίδα 79 η άσκηση 2. Τετράδιο εργασιών σελίδα 44 η άσκηση 2.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Στο τετράδιό μας λύνουμε τα δύο προβλήματα που γράψαμε.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: Σελίδα 29 διαβάζω το μάθημα ( Ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ: ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΜΑΡΤΥΡΑΣ ). Σελίδα 30 από την άσκηση 1 το Β. Σελίδα 31 οι ασκήσεις 2,3. Επίσης διαβάζουμε το παράθεμα.
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ: Βιβλίο μαθητή σελίδα 45 διαβάζουμε αυτά που υπογραμμίσαμε. και μαθαίνουμε απ έξω τις μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας. Επίσης μαθαίνω τις πόλεις και τα επίνεια.
ΑΓΓΛΙΚΑ: Βιβλίο μαθητή σελίδα 51 η άσκηση C.
ΓΑΛΛΙΚΑ: Τετράδιο εργασιών( φυλλάδιο ) σελίδα14 συνεχίζω την άσκηση 2
ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ!!!!!!!!
Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2015
Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2015
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ 4 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015
ΙΣΤΟΡΙΑ : Βιβλίο Μαθητή σελίδα 31, 32 διαβάζω και μαθαίνω το μάθημα ( Η αυτοκρατορία χωρίζεται σε Ανατολική και Δυτική ).
ΦΥΣΙΚΗ : Βιβλίο Μαθητή σελίδα 26, 27 διαβάζω και μαθαίνω το μάθημα ( Η ενέργεια στην καθημερινή ζωή ).
ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!
ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ!!!!
Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΕΜΠΤΗΣ 3 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: στο τετράδιο μαθηματικών κάνω τις ασκήσεις με τα κλάσματα. Αύριο θα γράψουμε στο τετράδιο εξέτασης ένα μικρό τεστ σε αυτά. Τα διαβάζω πολύ καλά.
ΓΛΩΣΣΑ: διαβάζω τους συνδέσμους και τους μαθαίνω απ έξω γιατί αύριο θα τους γράψουμε τεστ
ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: αύριο φέρνουμε όλοι τις κάρτες των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Τις γράφουμε στα Αγγλικά και στα Ελληνικά. Χρησιμοποιούμε και τις ευχές που γράψαμε στο πρόχειρο.
ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2015
Christmas cards project
Το ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning επιστρέφει.
Οι συνεργάτες μας είναι οι δάσκαλοι από ...
Betül Özaksun Erbaş - Kocaeli -TURKEY
Christmas cards project
Φτιάχνουμε χριστουγεννιάτικες κάρτες. Τις στέλνουμε σε 22 άλλα σχολεία της Ευρώπης.
Περιμένουμε να λάβουμε και τις δικές τους κάρτες.
Laura Rovira - Castelló SPAIN
Maria Härter - Hildburghausen GERMANY
Mme Blanchard Jessica Montmort-Lucy FRANCE
Prof.ssa Marialuisa Bottani Offanengo (CR) ITALIA
Lenka Matejková -Banská Bystrica- SLOVAKIA
Dalyte Urboniene - Kaunas- LITHUANIA
Marianna Stephanou - Lemesos - CYPRUS
Stéphane Berthellier - RUE- FRANCE
Inci Gündoğan Karahan- Ortaokulu -TURKEY
Katarzyna Andrychowska - Warszawa - POLAND
Iwona Stasiak - Stalowa Wola -POLAND
Esra DEMİRKOL -TEKİRDAĞ - TURKEY
Aysun Çifçi - İZMİR - TURKEY
Ksenija Laisic Miletic - Despotovac- SERBIA
Snezana Stojanova - BITOLA- FYROM
Silvia Crivellari- TORINO -ITALY
Beata Sobiech - Serock - POLAND
Betül Özaksun Erbaş - Kocaeli -TURKEY
Άγιοι Απόστολοι
Ξέρετε μήπως τά ὀνόματα τῶν ἁγίων Ἀποστόλων;
Νά κάνουμε μία προσπάθεια νά τά μάθουμε; Μά θά μοῦ πεῖτε γιά ποιό λόγο;
Μέ κίνδυνο τῆς ζωῆς τους, ἄφησαν οἰκογένεια, δουλειά, πατρίδα, καί περπάτησαν σέ ὅλες τίς γνωστές ἠπείρους.
Χωρίς συγκοινωνίες, ἐθνικά ὁδικά δίκτυα, διεθνῆ ἀεροπορικά δρομολόγια, μέσα ἀπό ζοῦγκλες καί ἐρήμους ἔφτασαν μέχρι καί σέ ἄγριες φυλές, γιά νά κηρύξουν τόν Χριστό.
Οἱ περισσότεροι μαρτύρησαν-θυσιάστηκαν γιά τήν ἀγάπη τοῦ Θεοῦ.
Γι’ αὐτό τούς ὀφείλουμε ἔνα μεγάλο εὐχαριστώ καί μιά προσευχή εὐγνωμοσύνης. 3 Τά ὀνόματά τους:
Ἀνδρέας,
ὁ ἀδελφός τοῦ Σίμωνα Σίμων, στόν ὁποῖο ἔδωσε ἀργότερα ὁ Κύριος τό ὄνομα Πέτρος
Ἰάκωβος, γιός τοῦ Ζεβεδαίου
Ἰωάννης, γιός τοῦ Ζεβεδαίου,
Φίλιππος
Βαρθολομαῖος ἤ Ναθαναήλ, πού τον εἶχε καλέσει κοντά στό Χριστό ὁ Φίλιππος
Ματθαῖος
Θωμᾶς
Ἰάκωβος, ὁ γιός τοῦ Ἀλφαίου
Θαδδαῖος
Σίμων ὁ Κανανίτης
Ἰούδας ὁ Ἰσκαριώτης, πού πρόδωσε τελικά τόν Διδάσκαλό του καί τήν θέση του τήν πῆρε ἀργότερα ὔστερα ἀπο ἐκλογή ὁ Ματθίας (Πράξ. α΄13-26)
Νά κάνουμε μία προσπάθεια νά τά μάθουμε; Μά θά μοῦ πεῖτε γιά ποιό λόγο;
Μέ κίνδυνο τῆς ζωῆς τους, ἄφησαν οἰκογένεια, δουλειά, πατρίδα, καί περπάτησαν σέ ὅλες τίς γνωστές ἠπείρους.
Χωρίς συγκοινωνίες, ἐθνικά ὁδικά δίκτυα, διεθνῆ ἀεροπορικά δρομολόγια, μέσα ἀπό ζοῦγκλες καί ἐρήμους ἔφτασαν μέχρι καί σέ ἄγριες φυλές, γιά νά κηρύξουν τόν Χριστό.
Οἱ περισσότεροι μαρτύρησαν-θυσιάστηκαν γιά τήν ἀγάπη τοῦ Θεοῦ.
Γι’ αὐτό τούς ὀφείλουμε ἔνα μεγάλο εὐχαριστώ καί μιά προσευχή εὐγνωμοσύνης. 3 Τά ὀνόματά τους:
Ἀνδρέας,
ὁ ἀδελφός τοῦ Σίμωνα Σίμων, στόν ὁποῖο ἔδωσε ἀργότερα ὁ Κύριος τό ὄνομα Πέτρος
Ἰάκωβος, γιός τοῦ Ζεβεδαίου
Ἰωάννης, γιός τοῦ Ζεβεδαίου,
Φίλιππος
Βαρθολομαῖος ἤ Ναθαναήλ, πού τον εἶχε καλέσει κοντά στό Χριστό ὁ Φίλιππος
Ματθαῖος
Θωμᾶς
Ἰάκωβος, ὁ γιός τοῦ Ἀλφαίου
Θαδδαῖος
Σίμων ὁ Κανανίτης
Ἰούδας ὁ Ἰσκαριώτης, πού πρόδωσε τελικά τόν Διδάσκαλό του καί τήν θέση του τήν πῆρε ἀργότερα ὔστερα ἀπο ἐκλογή ὁ Ματθίας (Πράξ. α΄13-26)
Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015
τελικές - συμπερασματικές προτάσεις
Όταν προτείνουμε σε κάποιον κάτι ή τον προσκαλούμε κάπου ή απλά του μιλάμε για κάτι που κάνουμε στοχεύοντας κάπου, συχνά πρέπει να αναφέρουμε το σκοπό αυτής της πρόσκλησης, της πρότασης ή της ενέργειάς μας. Χρησιμοποιούμε λοιπόν τις αποτελεσματικές ή συμπερασματικές προτάσεις και τις τελικές προτάσεις
Οι τελικές προτάσεις αρχίζουν με το για να ή με το να και εκφράζουν σκοπό.
Π. χ. Σε προσκαλώ στο σπίτι μου για να δούμε τηλεόραση ή σε προσκαλώ στο σπίτι μου να δούμε τηλεόραση.
Οι τελικές προτάσεις πήραν την ονομασία τους από την αρχαία ελληνική λέξη "τέλος" που σημαίνει σκοπός
ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν πρέπει να μπερδεύεις τις τελικές προτάσεις που αρχίζουν με το να με τις προτάσεις που αρχίζουν επίσης με το να και είναι αντικείμενα ρημάτων.
Π. χ. μου είπε να φύγω(η πρόταση να φύγω δεν είναι τελική, γιατί δεν εκφράζει σκοπό. Είναι αντικείμενο του ρήματος είπε)
Ένας τρόπος για να τις ξεχωρίζουμε είναι να δοκιμάσουμε να βάλουμε στη θέση του να το για να.
Οι αποτελεσματικές ή συμπερασματικές αρχίζουν με το ώστε και εκφράζουν ένα σκοπό ή ένα συμπέρασμα. Π. χ. Έφυγα νωρίς, ώστε να προλάβω τον αγώνα.
Και οι δυο οι παραπάνω προτάσεις είναι εξαρτημένες προτάσεις και δε στέκονται μόνες τους στο λόγο.
ΠΩΣ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΈΝΑ ΓΡΑΜΜΑ;;
Οι τελικές προτάσεις αρχίζουν με το για να ή με το να και εκφράζουν σκοπό.
Π. χ. Σε προσκαλώ στο σπίτι μου για να δούμε τηλεόραση ή σε προσκαλώ στο σπίτι μου να δούμε τηλεόραση.
Οι τελικές προτάσεις πήραν την ονομασία τους από την αρχαία ελληνική λέξη "τέλος" που σημαίνει σκοπός
ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν πρέπει να μπερδεύεις τις τελικές προτάσεις που αρχίζουν με το να με τις προτάσεις που αρχίζουν επίσης με το να και είναι αντικείμενα ρημάτων.
Π. χ. μου είπε να φύγω(η πρόταση να φύγω δεν είναι τελική, γιατί δεν εκφράζει σκοπό. Είναι αντικείμενο του ρήματος είπε)
Ένας τρόπος για να τις ξεχωρίζουμε είναι να δοκιμάσουμε να βάλουμε στη θέση του να το για να.
Οι αποτελεσματικές ή συμπερασματικές αρχίζουν με το ώστε και εκφράζουν ένα σκοπό ή ένα συμπέρασμα. Π. χ. Έφυγα νωρίς, ώστε να προλάβω τον αγώνα.
Και οι δυο οι παραπάνω προτάσεις είναι εξαρτημένες προτάσεις και δε στέκονται μόνες τους στο λόγο.
ΠΩΣ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΈΝΑ ΓΡΑΜΜΑ;;
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)